Prijzen
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Bestellen
Iedereen kan een bestelling plaatsen in onze webwinkel. Bestellen via de webwinkel van Herinering in Glas gaat via een paar eenvoudige stappen. Herinnering in Glas levert naast Nederland ook in België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg en Oostenrijk.
Lukt het u onverhoopt niet om de bestelling af te ronden stuur ons een email op emailadres: irma@herinneringinglas.nl
Betaling
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kunt u op de volgende manier betalen.
• Via overschrijving.
U maakt het verschuldigde bedrag over op ons bankrekeningnummer met vermelding van het factuurnummer en uw naam en woonplaats.
• Via Ideal, Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. Uw rekent af via uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist.
Zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven wordt uw bestelling zo snel mogelijk verzonden. Hiervan wordt u via mail op de hoogte gesteld.
Indien iets niet op voorraad is wordt u hierover geïnformeerd.
Levertermijn
Omdat bijna alle producten voor u persoonlijk gemaakt worden, hanteren wij standaard een levertijd van ca. 6 weken, gerekend vanaf het moment dat wij de herinnering welke verwerkt mag worden bij ons is ontvangen. Producten die niet gepersonaliseerd worden en op voorraad zijn, worden binnen 1 week geleverd, nadat de betaling bij ons binnen is.
Verzending
Verzendkosten zijn in alle gevallen voor de koper. Verzenden gebeurt voor eigen risico van de klant. Herinnering in Glas zorgt ervoor dat de bestelling goed en veilig verpakt wordt en levert deze netjes af bij een vestiging van PostNL of DPD. Herinnering in Glas is niet aansprakelijk voor schade, vermist raken of diefstal tijdens de verzendprocedure. Uw bestelling wordt te allen tijde door ons aangetekend verstuurd en u ontvangt de TRACK en TRACE code / 14-cijferig Pakketnummer zodat u het pakket kunt volgen.
Afhalen
Afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Neem contact op middels het contactformulier, of stuur een mail naar irma@herinneringinglas.nl
Het afhaaladres is: Wijbosscheweg 12a, 5482EC Schijndel
Bezorgen op een ander adres
Het is mogelijk om de bestelling op een ander adres dan uw eigen adres te laten bezorgen, bijvoorbeeld als een cadeautje voor iemand. Geeft u dit wel duidelijk aan in uw bestelopdracht.
Retourneren / ruilen
Mocht u om wat voor reden niet tevreden zijn met de aangekochte artikelen van Herinnering in Glas, mag dit binnen 14 dagen altijd retour gestuurd worden.
De retour gezonden ongebruikte artikel(en) moet(en) in de originele verpakking goed en veilig verstuurd worden. Vermeld in een bijgesloten briefje duidelijk uw N.A.W. gegevens. Verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Neem contact op met Herinnering in Glas voordat u iets retour stuurt.
Sommige artikelen kunt u niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig uw specificaties zijn gemaakt of aangepast. Daaronder verstaan we o.a. producten:
- waarin een herinnering zoals as, haarlokje, meltandje, etc. is verwerkt
- die speciaal op maat/verzoek zijn gemaakt
- die gegraveerd zijn
Gebruiksaanwijzing
Achter een herinneringssieraad of glasobject schuilt vaak een bijzonder verhaal.
Daarom wilt u dit sieraad en glasobject zo mooi mogelijk houden. En daar helpen we u graag bij. Wij leveren bij uw bestelling een kaart met daarop tips en trucs hoe om te gaan met uw herinneringssieraad of glasobject.
Garantie
De handgemaakte glaskralen en glasobjecten zijn allemaal annealed, maar glas is en blijft breekbaar. Mocht u een beschadiging ontdekken, dan wordt deze kosteloos gerepareerd of opnieuw voor u gemaakt. Beschadiging door vallen, valt hier niet onder. Neemt u contact op met Herinnering in Glas als er onverhoopt een breuk in het glas is waar te nemen.
De kleuren op de foto`s en op uw beeldscherm kunnen in het glas in werkelijkheid anders over komen.
Alle sieraden worden geleverd zonder ketting. Indien er een ketting bijgeleverd wordt staat dit er specifiek bij vermeld.
Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit en service. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze geleverde producten. Laat het ons weten en wij zoeken naar een passende oplossing.